העברות משדה התעופה
HolidayTaxis
מהפכה בהעברות מ/אל נמל התעופה עבור המטיילים
אנו בחברת 'מאי תור' הטמענו מערכת מקיפה של שירותי העברות משדה התעופה למלונות השונים בעולם כדי להקל על מצוקת הנסיעות של המטיילים ובמיוחד מטיילים עם כסא גלגלים שלא פעם לא מצליחים למצוא הסעה למלון ובמחירים הוגנים. פתרון חדשני זה נותן מענה לצרכים של נוסעים המגיעים לשדות תעופה ברחבי העולם ומעוניינם בהסעה אישית, קבוצתית, הסעה עם כסא גלגלים, הסעה לאנשי עסקים ועוד מבטיח לייעל את התהליך המפרך של אבטחת התחבורה למלון. לא עוד ייאלצו מטיילים עייפים לסבול תורים ארוכים להעברות למלון ובצידן עמלות מופקעות. באתר שלנו 'מאי תור' זו מוטמעת תשתית תמיכה רספונסיבית, הכוללת סיוע בצ'אט ובטלפון בכדי להדריך אתכם המטיילים המבקרים בעיר זו או אחרת במעבר משדה התעופה למלון בדרך הכי פשוטה ומהירה. שירות העברות טרנספורמטיבי זה מוכן להגדיר מחדש את חווית הנסיעה, להעצים את יצר הרפתקנים שבינכם כדי שתוכלו להתמקד במהות מסעותיכם.
העברות משדות התעופה בעולם
מיניבוס פרטי מנמל התעופה
אם אתם מטיילים עם קבוצת חברים או משפחה ורוצים לשמור את פרטיוטתכם מהשדה למלון, המיניבוסים שלנו הם האפשרות המושלמת. אנו מציעים מגוון מיניבוסים, מ-8 מושבים ועד 24 מושבים, כדי להבטיח שיהיה לך מספיק מקום לכל אחד בקבוצה שלכם.
הסעות לנכים מנמל התעופה
אנו מציעים רכבי הסעה המיועדים לנכים על כסא גלגלים ויכולות לתת מענה לכל דרישה מיוחדת שתהיה לכם. לכלי הרכב ישנה רמפה/מעלית אחורית למיועדת לכסאות גלגלים כך שלא תצטרכו לצכת מכסא הגלגלים שלכם והנהג יוביל מאותכם אל יעדכם בביטחה ובנוחות.
הסעות פרימיום מנמל התעופה
אם אתם מחפשים להוסיף נופך של יוקרה לחוויית ההעברה שלכם, שירות העברות המנהלים הוא הדרך כך. רכבי המנהלים שלנו מגיעים עם אביזרי פרימיום, כגון מושבי עור ומיזוג אוויר. עם נהג מקצועי . אפשרות זו אידיאלית עבור נוסעים עסקיים או כל מי שמעריך נוחות ויוקרה.
מכוניות סטנדרטיות פרטיות
צי המכוניות הפרטיות מושלם עומד לרשותכם המטיילים הבודדים או לזוגות שמעוניינים בפרטיות ונוחות. עם אפשרות העברה זו, יהיה לכם רכב ונהג ייעודיים לנסיעה שלכם, מה שיאפשר לכם להימנע מההמוניות של העברות משותפות.
הסעות משותפות מנמל התעופה
שירות ההסעות המשותף שאנו מציעים מנמל התעופה הוא בחירה מצוינת למטיילים שרוצים לחסוך כסף ועדיין ליהנות מהעברה נוחה אל בית המלון. אתם תשתתפו בנסיעה ברכב זה עם נוסעים אחרים הפונים לאותו יעד, כשהעלות מחולקת בין כל הנוסעים בעלות נמוכה.
הסעות בלימוזינות מנמל התעופה
שירות הלימוזינות שאנו מציעים הוא האולטימטיבי בנסיעות יוקרה, מושלם לאירועים מיוחדים או כאשר אתם רוצים להפגין נוכחות. צי הלימוזינות כולל לימוזינות ארוכות ולימוזינות שטח, מה שמבטיח שתגיע ליעד שלכם בסטייל.
אנו מציעים לא רק הסעות רגילות
ב-HolidayTaxis, מכירים בכך שכל נוסע שונה וייתכן שיש לו העדפות ודרישות משלו להסעות משדה התעופה שלו . כדי להתאים זאת,בחברה מציעים מגוון רחב של רכבי העברה לבחירת הלקוחות שלנו בעת נסיעה משדה התעופה למלון שלך, כל אחד עם סט הטבות ויתרונות משלו. לדוגמה, אם אתם נוסעים בקבוצה גדולה, הסעות המיניבוס שלנו או ההסעות המשותפות לשדה התעופה עשויות להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם, מכיוון שהם יכולים להכיל בנוחות מספר גדול יותר של נוסעים ומטען שלהם. מצד שני, אם אתם מטיילים רק עם מלווה אחד או שניים, מכונית פרטית עשויה להתאים לכם יותר מכיוון שהיא מציעה חוויה אינטימית ואישית יותר.
אנו ב-HolidayTaxis מציעים גם מגוון סוגי רכב בהתאמה לתקציבים שונים, החל מאופציות סטנדרטיות ועד לאופציות יוקרתיות. בנוסף, אנו לוקחים בחשבון את הצרכים הספציפיים של לקוחותינו, כגון נגישות לכיסאות גלגלים או מושבי ילדים, ומספקים רכבים מתאימים כדי להבטיח נסיעה נוחה ובטוחה. בסך הכל, מגוון רכבי ההעברה שלנו מאפשר לנו לתת מענה לצרכים והעדפות המגוונות של לקוחותינו, ואנו מתחייבים להבטיח שכל נסיעה תהיה נוחה, נוחה ומותאמת לצרכי לקוחותינו.
מדוע להזמין העברה משדה התעופה במערך ההסעים של HolidayTaxis?
מגוון רחב של רכבים איכותיים, בטוחים ומורשים
50,000+ ביקורות חיוביות של לקוחות עצמאיות
תמחור כולל לחלוטין, ללא תוספות נסתרות
8:00 עד 20:00 שירות תמיכה בצ'ט ,או בטלפון לפי שעון בריטניה מערך ההסעים של
שאלות נפוצות
אנא עיין בשאלות הנפוצות למטה עבור כל שאילתות הקשורות להזמנה מראש .
הקצבה לאדם היא מזוודה אחת בגודל סטנדרטי (בערך 70 ס"מ גובה ו-47 ס"מ רוחב) , וחתיכת יד קטנה אחת (כגון תיק גב, תיק יד או תיק, זה לא כולל עגלת מזוודות בגודל תא) . שימו לב כי כבודת היד שלכם תועבר ברכב אתכם, ולכן היא צריכה להיות בגודל מתאים כפי שהוצע לעיל.
מטען עודף: אם אתם נוסעים עם מטען עודף, כגון מזוודות גדולות, מזוודות נוספות מחוץ לתשלום המטען, אלות גולף, כסאות גלגלים, מגלשיים, עגלות וכו'. אנא הודיעו לנו בעת הזמנת ההעברה. אם אתם נוסעים תוך 3 ימים, אנא פנו אלינו בטלפון. אם אתה נוסע מחוץ ל-3 ימים, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
שימו לב: אי הודעה לנו עלולה לגרום לסירוב לשירות או לדרוש הובלה נוספת כדי להכיל את המטען העודף, מה שיגרור חיובים מקומיים נוספים.
כפי שמצוין בטופס ההזמנה יש לבחור את מספר הנוסעים להעברה. זה כולל מבוגרים מעל גיל 12, ילדים בגילאי 3 עד 11 ותינוקות בגילאי 0-2 שנים.
החוקים המקומיים והארציים לגבי השימוש במושבי ילדים לתינוקות וילדים משתנים ממדינה למדינה. באחריותך לבדוק את החוקים המקומיים ולוודא אם יש צורך בכסא בטיחות לילד או בהגבהה. אנו יכולים להציע מושבי ילדים ומושבי הגבהה בהזמנה מראש במגוון יעדים, שעלולים להיות כרוכים בתשלום נוסף. עם זאת, אם זה לא מצוין בעת ביצוע ההזמנה, פירוש הדבר שמושבי ילדים ומושבי הגבהה אינם חלק מתהליך הזמנה זה, ותצטרך ליצור קשר עם HolidayTaxis בטלפון +44 1273 828200 או דרך הצ'אט החי שלנו.
שימו לב: בחלק מהיעדים חובה בנסיעה עם ילד להשתמש במושב הגבהה. עם זאת, ייתכן שחלק מהספקים לא יספקו. לפיכך, תידרש להביא משלך ולוודא אם המושב/ים יתאימו לרכב. אי מתן המידע הנדרש עלול לגרום לכך שהספק לא יוכל להסיע את הילד/ה/תינוק/ים.
אם יש לך ספק בכל הקשור לאספקה או זמינות של כסאות ילדים ו/או מושבי הגבהה בהסעה שסופקה לך, אנא אל תהסס ליצור קשר עם HolidayTaxis במספר הטלפון שסופק קודם לכן או לשלוח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
שימו לב: המפעילים שומרים לעצמם את הזכות לסרב שירות לצדדים מתוך ציות לחוק המקומי/מדינתי/לאומי. אנא הקפד לבדוק את החוקים והדרישות לפני ההזמנה.
זה תלוי לאן אתה נוסע והספקים הזמינים. אם ברצונך לטייל עם חיית מחמד ואתה נוסע תוך 3 ימים, אנא התקשר אלינו למספר +44 1273 828 200. אם אתה נוסע ליותר מ-3 ימים, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
כן, אנחנו יכולים לספק רכב נגיש לכיסא גלגלים. אנא התקשר אלינו וייעץ לנו את הדברים הבאים:
– מידות ומשקל כסא הגלגלים/קטנוע.
– האם כיסא הגלגלים ידני או חשמלי?
– האם כיסא הגלגלים מתקפל או לא?
– האם אתה/האדם יכול לעלות לרכב ללא עזרה? (למשל, כמה צעדים על המיניבוס)
– כמות המזוודות שתיקחו לצד כסא הגלגלים/קטנוע, והמידות (גובה x רוחב x עומק).
לאחר מכן נאשר עם הספק המקומי שלנו אם הם יכולים לארח אותך לפי הפרטים שסופקו או אם יש צורך לשדרג את הרכב שהוזמן על מנת לספק את השירות.
אם נדרש סיוע בעלייה לרכב אז רכב מותאם לכסא גלגלים עשוי להתאים יותר לצרכים שלך.
שימו לב שסוג רכב זה עשוי להיות זמין בתהליך ההזמנה בהתאם ליעד. אם סוג רכב העברה זה אינו זמין בתהליך ההזמנה, הדבר ידרוש הצעת מחיר מצוות התפירה שלנו. לפיכך, אנא התקשר אלינו +44 1273 828 208 או שלח לנו דוא"ל לכתובת [email protected] .
כן, ניתן לספק העברות מותאמות אישית הדורשות הורדות מרובות ו/או לינה נוספת במסגרת העברות החג שלהן באמצעות הצוות התפור שלנו. אנא בקש הצעת מחיר מהמחלקה התפירה שלנו, כך שאם אתה נוסע מחוץ ל-72 שעות , אנא מלא את טופס הבירור התפור באתר שלנו בסעיף תפור. אם אתה נוסע בתוך 72 השעות הקרובות , אנא התקשר אלינו למספר +44 1273 828 208 או שלח לנו דוא"ל לכתובת [email protected] .
על מנת להזמין מספר נוסעים שונה לכל נסיעה, תצטרכו לבצע שתי הזמנות נפרדות. תחילה יהיה עליך להזמין את הגעתך עם המוצר הרצוי, ולאחר מכן לאחר ביצוע ההזמנה וקיבלת את דוא"ל האישור שלך, אנא המשך לעשות את אותו הדבר עם העברה ליציאה.
בהזמנת כל קבוצת הנסיעות בהסעה אחת משדה התעופה, אנא הוסף את מספר הטיסה האחרון שנחת בעת ההזמנה. אנא ודא ששאר חברי החבורה שלך שמגיעים לפני ממתינים בנקודת המפגש הנכונה לאיסוף.
שימו לב: הספק יעקוב רק אחר הטיסה שסופקה בהזמנה. אם אחת מהטיסות של חברי מסיבת הנסיעות האחרות מתעכבת לאחר הגעת הטיסה שצוינה בהזמנה, נציג הספק או הנהג אינם מחויבים להמתין לאותו חבר במסיבת הנסיעות.
בהזמנת כל קבוצת הנסיעות בהעברה אחת, תצטרכו לבצע את ההזמנה לפי הטיסה הראשונה שיוצאת משדה התעופה, כדי שנוכל להבטיח שכולם יגיעו בזמן לשדה התעופה. שימו לב, אנו נוריד רק את כל הלקוחות בטרמינל שממנו יוצאת הטיסה הראשונה, אם חברים במפלגה צריכים לעבור לטרמינל אחר, הם יצטרכו לעשות זאת באמצעים שלהם.
העברה פרטית: תצטרך לבדוק זאת איתנו ולהודיע לנו על הפרטים המתאימים (כלומר, מסוף, שם שדה התעופה). לפיכך, אם אתה נוסע תוך 3 ימים, אנא צור איתנו קשר בטלפון בטלפון +44 1273 828 200. אם אתה נוסע מחוץ ל-3 ימים, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
העברות הסעות משותפות: מכיוון שהעברות הסעות פועלות לפי לוח זמנים, אנו זקוקים למספר טיסה כדי לארגן את ההסעה משדה התעופה. אם תזמינו שאטל ללא מספר טיסה, לא נוכל לספק את ההסעה משדה התעופה.
העברה פרטית: תצטרך לבדוק זאת איתנו ולהודיע לנו על הפרטים המתאימים (כלומר, מסוף, שם שדה התעופה). לפיכך, אם אתה נוסע תוך 3 ימים, אנא צור איתנו קשר בטלפון בטלפון +44 1273 828 200. אם אתה נוסע מחוץ ל-3 ימים, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
העברות הסעות משותפות: מכיוון שהעברות ההסעות פועלות לפי לוח זמנים וזמני האיסוף מאורגנות בהתחשב בפרטי הטיסה, נזדקק למידע זה על מנת לארגן את ההסעה משדה התעופה. אם תזמינו שאטל ללא מספר טיסה, לא נוכל לספק את ההסעה משדה התעופה.
שים לב שאם אתה מנסה לבצע תשלום באמצעות PayPal וההעברה מתבצעת תוך 10 ימים, לצערנו לא נוכל לעבד אותה. יהיה עליך להשתמש בכרטיס חיוב או אשראי כאמצעי תשלום.
אם אתה עדיין מתקשה לשלם עבור ההזמנה שלך, אנא התקשר אלינו בטלפון +44 1273 828 200.
אנא עיין בשאלות הנפוצות למטה עבור כל שאילתה הקשורה לפני נסיעה .
אנא קרא בעיון את השובר שקיבלת, וודא את זמן האיסוף, פרטי ההזמנה וההוראות. אם אתה רואה משהו שדורש תיקון, אנא צור איתנו קשר.
אם אתה נוסע במהלך 3 הימים הקרובים, אנא צור איתנו קשר בטלפון בטלפון +44 1273 828 200. אם אתה נוסע מחוץ ל-3 ימים, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
שובר ההזמנה שלנו מופק ונשלח אליך באימייל לאחר ביצוע ההזמנה. אתה אחראי להדפיס את שובר ההזמנה ביום הנסיעה או במכשיר הנייד שלך. אי קבלת עותק של השובר שלך בעת הנסיעה עלולה לגרום לסירוב השירות על ידי הספק המקומי. Holiday Taxis לא יכולה לשאת באחריות לכל העברות שנכשלו כתוצאה מכך שלא היו ברשותך את שובר ההזמנה.
לא קיבלתי את אישור/שובר ההזמנה שלי. מה עלי לעשות?
אם יש לך מספר סימוכין להזמנה, אנא עבור לקטע 'ההזמנות שלי' בחלק העליון של דף האינטרנט, הזן את שם המשפחה והאסמכתא שלך ובחר 'אחזר הזמנה'.
<p=justify>אם אין לך מספר סימוכין להזמנה, אנא התקשר אלינו למספר +44 1273 828 200 או שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.</p=justify>
אם אתה נוסע מחוץ ל-72 שעות , תוכל לבצע שינויים מסוימים בהזמנה שלך דרך החלונית 'ההזמנות שלי' בדף האינטרנט.
הקטע 'ההזמנות שלי' בדף האינטרנט מאפשר לך לתקן את:
– כתובת אימייל.
– מספר איש קשר.
– פרטי טיסה כגון מספרי טיסות ושעות.
– בטל את ההעברות שלך.
אם ברצונך לערוך תיקונים שאינם רשומים לעיל, אתה עלול לגרור תוספת, כגון החלפת רכב, מגורים או מספר לקוחות. אנא התקשר אלינו בטלפון +44 1273 828 200 או שלח לנו הודעה באמצעות הצ'אט החי שלנו. .
אתה יכול לבטל את ההזמנה שלך על ידי התחברות דרך חלונית 'ההזמנות שלי' בדף האינטרנט. אם אתה נתקל בבעיות כלשהן, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו או התקשר אלינו למספר +44 1273 828 200.
שימו לב: אם תבטל בתוך 24 שעות מהתאריך והשעה של ההעברה היוצאת שהוזמנה, ההזמנה שלך תגרור דמי ביטול של 100%.
מדיניות ביטולים בהתאמה אישית:
כל הביטולים המותאמים אישית הינם ספציפיים לספק ולכן זה תלוי בך לאשר את מדיניות הביטול לאחר אישור ההזמנה שלך.
אנא עיין בשאלות הנפוצות למטה עבור כל שאילתה הקשורה לטיולים/אתר נופש .
אינך צריך ליצור קשר עם הספק בעת השימוש בשירות הפרטי שלנו מכיוון שכל הטיסות/רכבות מנוטרות ושירות ההעברה שלך יינתן בהתאם. עם זאת, בעת הזמנת שירות הסעות משותף אין פיקוח על טיסות/רכבות, אז נא לדאוג לזמנך בשדה התעופה כי אינך רוצה לפספס את ההסעה שלך. במקרה של הסעה שהוחמצה, אנא צור קשר עם חברת ביטוח הנסיעות שלך.
עם זאת, שימו לב שזמן העגינה של ספינות אינו מפוקח על ידי הספקים המקומיים שלנו. במקרה של עיכוב או שינוי בלוח הזמנים, תצטרך ליצור איתנו קשר בטלפון +44 1273 828 200.
טיסות/רכבות/ספינות יוצאות אינן מנוטרות; לכן, תצטרך להתקשר אלינו למספר +44 1273 828 200. לאחר מכן ניצור קשר עם הספק המקומי שלנו כדי לאשר אם יש לו זמינות כדי להכיל את פרטי הנסיעה החדשים.
שים לב: במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך לבצע הזמנה חדשה ולהגיש תלונה לחברת התעופה/קו השייט/רכבת ו/או לחברת ביטוח הנסיעות שלך.
חברת התעופה/קו השייט/חברת הרכבת שלך אחראית להבטיח את הגעתך לשדה התעופה/תחנת הרכבת/נמל המקוריים שהוזמנו. הספק שלנו אינו מחויב לשנות את נקודת האיסוף לשום דבר מלבד שדה התעופה / תחנת הרכבת / הנמל שהוזמן.
שימו לב: במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרכו לבצע הזמנה חדשה ולהגיש תלונה לחברת התעופה/קו השייט/חברת הרכבות ו/או חברת ביטוח הנסיעות שלכם.
העברה פרטית רגילה: הספקים שלנו עוקבים אחר הטיסה ויהיו מוכנים לאיסוף שלך בהתאם. נציג הספק (דלפק) או הנהג ימתין לאחר מכן זמן סטנדרטי של 60 דקות מרגע הגעת הטיסה/רכבת/ספינה.
שימו לב שאתם נדרשים להיפגש עם נציג הספק (דלפק) או הנהג בתוך מסגרת זמן זו.
העברה פרטית פרימיום: הספקים שלנו עוקבים אחר הטיסה ויהיו מוכנים לאיסוף שלך בהתאם. לאחר מכן נציג הספק (דלפק) או הנהג ימתין 75 דקות מרגע הגעת הטיסה/רכבת/ספינה.
שימו לב שאתם נדרשים להיפגש עם נציג הספק (דלפק) או הנהג בתוך מסגרת זמן זו.
העברה משותפת בשאטל: הספקים שלנו עוקבים אחר הטיסה ויהיו מוכנים לאיסוף שלך בהתאם. נציג הספק (דלפק) או הנהג ימתין לאחר מכן זמן סטנדרטי של 60 דקות מרגע הגעת הטיסה/רכבת/ספינה.
שימו לב שאתם נדרשים להיפגש עם נציג הספק (דלפק) או הנהג בתוך מסגרת זמן זו.
נהג ההעברה ימתין לא יותר מ-15 דקות להעברות הפרטיות שלכם ליציאה ו-5 דקות להעברות ההסעות המשותפות ליציאה שלכם. לפיכך, עליך להיות במיקום האיסוף שלך 10-15 דקות לפני מועד האיסוף שלך.
הנחיות ברורות מופיעות על גבי שובר ההזמנה לגבי ההעברה שלך, אשר נוצר באופן אלקטרוני בעת ההזמנה. אנא ודא שאתה נוסע עם שובר ההזמנה, שכן זה יהיה בסיסי לפגישה עם נציג הספק או הנהג ביעד שלך.
אם, מסיבה כלשהי, אינך מצליח לאתר את נציג הספק או הנהג, אנא התקשר למספרי הטלפון של הספק הרשומים בשובר ההזמנה שלך וספק להם את מספר האסמכתה של הספק שלך. אם אינך מצליח ליצור קשר עם הספק, אנא צור קשר עם Holiday Taxis בטלפון 8:00 עד 20:00 לפי שעון בריטניה, המצוין על גבי שובר ההזמנה שלך +44 1273 828200. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לסייע לך.
שימו לב: לא יינתנו החזרים בכל מקרה שבו אינכם יכולים להוכיח שנעשו מאמצים להתקשר לספק.
העברה פרטית: השירות הפרטי אמור לצאת ברגע שתפגשו את הנהג.
העברה בהסעה משותפת: זמן ההמתנה המקסימלי להסעה משותפת הוא 60 דקות מרגע הכרת עצמכם לספק המקומי עם ההגעה לשדה התעופה. הספק ישתדל לצמצם את זמני ההמתנה למינימום.
שימו לב: תלונות שיתקבלו לגבי זמן המתנה של העברות הסעות משותפות של פחות משעה לא תיחשב. במקרה של עיכוב בטיסה, ייתכן שתוזמנו לשירות ההסעות הזמין הבא, מה שעלול לגרום לזמן המתנה ארוך יותר.
נא להיות במיקום האיסוף שלך 10-15 דקות לפני מועד האיסוף שלך.
אם לא תגיע העברה בזמן ובמיקום האיסוף שקבעתם מראש, המתן עד 15 דקות לכל היותר לפני שתתקשר למספרי הטלפון של הספק הרשומים בשובר ההזמנה שלך וספק לספק את מספר האסמכתה שלך. אם אינך מצליח ליצור קשר עם הספק, אנא צור קשר עם Holiday Taxis בטלפון 8:00 עד 20:00 שעון אנגליה מספר יצירת הקשר המופיע על גבי שובר ההזמנה שלך, +44 1273 828200. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לסייע לך.
שימו לב: לא יינתנו החזרים בכל מקרה שבו לא ניתן להוכיח שנעשו מאמצים להתקשר לספק ו/או ל-HolidayTaxis.
זמני נסיעת ההעברה המצוינים באתר האינטרנט שלנו הם משוערים ומתאימים לנסיעה בתרחיש הטוב ביותר. ייתכן ששעות אלו עשויות להשתנות בהתאם לשעה ביום, תנאי מזג האוויר, עבודות כביש, סגירת כבישים מקומיים או הסטה, נפחי תנועה, חגיגות מקומיות וכו'.
מסעות בהסעה משותפת כרוכים בהורדות ואיסוף מרובות, כך שזמן הנסיעה עשוי להיות ארוך מהמצוין בהתאם למספר העצירות וכו'.
העברות פרטיות: הנהגים שלנו ישתדלו בכל מקום אפשרי להפעיל שירות מדלת לדלת. ייתכנו מקרים שבהם זה לא אפשרי בגלל הגבלות מקומיות. היכן שההגבלות הללו חלות, הנהגים יורידו ויאספו אותך מהנקודה הנגישה הקרובה ביותר. עם זאת, יש לזכור שהספק לא יהיה אחראי על הובלת המטען.
העברות הסעות משותפות: איננו מפעילים הסעות משותפות לכתובות פרטיות, וילות, דירות זמן שיתוף, מלונות כפריים או אתרי קמפינג. עם זאת, ספקים יכולים להוריד אתכם למלון קרוב, ובמקרה זה, אנא ציינו זאת כיעדכם בעת ביצוע ההזמנה. בנוסף, ייתכנו מקרים שבהם אין גישה לכבישים באמצעות רכב הסעות. היכן שההגבלות הללו חלות, הנהגים יורידו ויאספו אותך מהנקודה הנגישה הקרובה ביותר. עם זאת, יש לזכור שהספק לא יהיה אחראי על הובלת המטען.
שימו לב: בחלק מהיעדים, העברות הסעות משותפות פועלות רק בקווים מסוימים עם תחנות קבועות. אם אתם רוצים להבטיח שירות מדלת לדלת, אנו ממליצים להזמין העברה פרטית.
העברה פרטית: כפי שמצוין בשובר ההזמנה שלך, זמן האיסוף והמיקום מוצגים בבירור. הליך ההזמנה שלנו יחשב אוטומטית זמן איסוף משוער עבור היציאה שלך. המערכת תחשב את נסיעת ההעברה, בתוספת 2.5 שעות כדי לאפשר זמן רב להליכי הצ'ק-אין.
שימו לב: עליכם להיות במיקום האיסוף שלכם 10-15 דקות לפני מועד האיסוף. הנהג ימתין לא יותר מ-15 דקות
העברה משותפת בשאטל: אנא פעל לפי ההוראות על השובר כדי לקבל את זמן האיסוף והמיקום שלך. זמני האיסוף מוקצים על ידי הספקים המקומיים 24 שעות לפני היציאה עקב הסעות משותפות עם מספר יעדי איסוף.
חיוני שתבקר בכתובת www.holidaytaxis.com/en/getbooking/ או תתקשר לספק בתוך שעות המשרד לפחות 24 שעות לפני היציאה, על מנת לקבל זמן איסוף מדויק.
שימו לב: עליכם להיות במיקום האיסוף שלכם 10-15 דקות לפני מועד האיסוף. הנהג ימתין לא יותר מ-5 דקות.
העברה פרטית: ניתן לשנות את זמן האיסוף בהעברה פרטית על ידי פנייה אלינו. אם אתה נוסע תוך 3 ימים, אנא צור איתנו קשר בטלפון בטלפון +44 1273 828200. אם אתה נוסע מחוץ ל-3 ימים, אנא שלח לנו הודעה דרך הצ'אט החי שלנו.
שימו לב: אם ברצונכם לשנות את זמן האיסוף לזמן מאוחר יותר מזה המוצע על ידי המערכת, אנו נמליץ על כך שכן זמן האיסוף המסופק מחושב לפי משך הנסיעה בתוספת 2.5 שעות, כדי לאפשר הרבה זמן להליכי צ'ק-אין ולבעיות אפשריות בדרך. מוניות נופש ולא הספק יהיו אחראים אם תפספסו את הטיסה/רכבת/ספינה שלכם.
העברה משותפת: לא ניתן לשנות את זמן האיסוף של שירות הסעות משותף . זמני האיסוף מוקצים על ידי ספקים מקומיים 24 שעות לפני היציאה. זמני האיסוף נבחרים על סמך המרחק משדה התעופה/נמל/תחנת רכבת, כמות האיסוף האחרים וגורמים מקומיים כגון מספר האיסוףים, התנועה, סגירת כבישים/הסטות, חגיגות מקומיות וכו'.
אם ברצונך לבחור זמן איסוף משלך, אנו ממליצים להזמין שירות העברות פרטי.
חיוני שתבקר בכתובת www.holidaytaxis.com/en/getbooking/ או תתקשר לספק בתוך שעות המשרד לפחות 24 שעות לפני היציאה, על מנת לקבל זמן איסוף מדויק.
במקרה הנמוך שאתה לא יכול לאתר את ההעברה/נהג שלך, אנא וודא שאתה מתקשר למספרי הטלפון של הספק הרשומים בשובר ההזמנה שלך וספק להם את מספר האסמכתה של הספק שלך. אם אינך מצליח ליצור קשר עם הספק, אנא צור קשר עם Holiday Taxis בטלפון 8:00 עד 20:00 לפי שעון בריטניה, המצוין על גבי שובר ההזמנה שלך, +44 1273 828200. לאחר מכן נספק לך הוראות כיצד להמשיך.
שימו לב: לא יינתנו החזרים בכל מקרה שבו אינכם יכולים להוכיח שנעשו מאמצים להתקשר לספק או למוניות נופש לפני שעזבתם את המקום.
אנא עיין בשאלות הנפוצות למטה עבור כל שאילתה הקשורה לאחר הנסיעה .
החוזה עבור שירות העברה זה הוא בינך לבין הספק. ככזה, איננו יכולים לקבל אחריות לנזק, אובדן או גניבה של כל מטען או חפצים אישיים במעבר. כל תביעה לפיצוי בגין אובדן, נזק או גניבה של פריטים הנובעים מהשימוש בשירות, חייבת להיות מופנית לספק השירות ותהיה כפופה לחוקים ולתחום השיפוט של המדינה בה ניתן השירות. השם ופרטי הקשר של הספק שלך מסופקים בשובר ההזמנה שלך.
כל תלונה חייבת להירשם בכתב ולהתקבל על ידי HolidayTaxis תוך 28 ימים מהנסיעה חזרה. תלונות המתקבלות לאחר פרק זמן זה מקשות עלינו לאחזר ראיות מהספקים המקומיים שלנו, דבר אשר עשוי להשפיע על תוצאות תלונתך. בהתאם להסכם רמת השירות שלנו, אנו נגיב תוך 28 ימים.
שלח לנו דוא"ל לכתובת: [email protected]
שימו לב: תלונות הנובעות מאי עמידה בתנאים וההגבלות שלנו, כגון אי נסיעה עם שובר ההזמנה, אי אישור ההעברה טלפונית ומסירת מידע שגוי, לא ייחשבו.
לידיעתך, ה'תנאים וההגבלות' שלנו , הזמינים לצפייה באתר, מתארים את הליך התלונות שלנו.
שירות תמיכה
שירות תמיכה בצ'ט חי
כל יום משעה 08:00 ועד 20:00 בערב לפי שעון בריטניה. כנסו לעמוד ההזמנות, הצ'ט יפתח לכם בצד ימין למטה
שירות תמיכה בטלפון
כל יום בין השעות 8:00 – 20:00 בטלפון מספר 441273828200+ בריטניה. תמיכה בטלפון בפחות מ3 ימים לנסיעה או במקרים דחופים.
צור קשר
אנחנו כאן כדי לעזור…
מידע ליצירת קשר
כדי להציג, לתקן או לבטל את ההזמנה שלך, אתה יכול לעשות זאת באופן מקוון באמצעות דף 'ההזמנות שלי'.
אם אתה נוסע במהלך היומיים הקרובים, אנא התקשר אלינו בטלפון +44 1273 828 200 כדי שנוכל לסייע לך. *
אם אתה נוסע ליותר מיומיים אנא בדוק את השאלות הנפוצות שלנו מכיוון שאלו עשויות לעזור לך, או היכנס לדף 'ההזמנות שלי' שבו תוכל לגשת לפרטים שלך.
אם אתה נמצא כעת באתר נופש, אנא עיין בשובר שלך למספרי יצירת קשר לשעת חירום.
שימו לב: אם ההזמנה שלכם בוצעה דרך סוכן נסיעות, תצטרכו לפנות אליו ישירות כדי לבקש תיקונים וביטולים להזמנה, ולהעלות שאילתה או תלונה לאחר הנסיעה.
לבירורים בהתאמה אישית אנא מלאו את הטופס כאן וצוות ה-Tailor Made שלנו יחזור אליכם עם טיול מותאם אישית במיוחד עבורכם.
שעות פתיחה: מרכז הקשר שלנו פתוח 7 ימים בשבוע, 8:00 – 20:00 בבריטניה
כתובת דואר:
קומה 2 Moore House
13 Black Lion Street
Brighton
East Sussex BN1 1ND