מה באתר

שווקי חג המולד

שווקי חג המולד, נטועים בהיסטוריה ומעוררים נוסטלגיה בתקופת החגים. מקורם של שווקים אלה הוא בגרמניה משנת 1434. מאז הם הפכו למסורות עולמיות, והקסימו את המבקרים באווירה חגיגית, באומנות הייחודית והתענוגות העונתיים.

שווקי חג המולד: תענוג חגיגי של חורף חם


רקע על חגי המולד

ככל שעונת החגים מתקרבת, ערים ועיירות ברחבי העולם מתעוררות לחיים עם האורות המנצנצים, ניחוח היין החם המתובל, וקולותיהם העליזים של מזמורים. אחת המסורות הקסומות ביותר בתקופה זו של השנה היא שוק חג המולד. התכנסויות חגיגיות אלו, הנטועות במסורות בנות מאות שנים, מציעות חוויה ייחודית וקסומה למקומיים ולמבקרים כאחד.

גרמניה כמקור לשווקי חג המולד

שוקי חג המולד, הידועים גם בשם  Christkindlmarkt, Marché de Noël, או Weihnachtsmarkt, מקורם בגרמניה בסוף ימי הביניים. עם הזמן, מסורת זו התפשטה ברחבי אירופה וברחבי הגלובוס, וכבשה אנשים עם הקסם והאווירה שלה. כיום, השווקים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מתקופת החגים, ומציעים שילוב מענג של קניות, בידור ותענוגות קולינריים.

ארץ הפלאות

להיכנס לשוק חג המולד זה כמו להיכנס לארץ פלאות חורפית. שורות של דוכני עץ מעוטרים באורות מנצנצים וקישוטים חגיגיים מציפים את הרחובות והכיכרות. כאן, אומנים וספקים מקומיים מציגים את מלאכת ידם, המתנות הייחודיות והקישוטים העונתיים שלהם, מה שהופך אותו למקום המושלם למצוא אוצרות מיוחדים במינם עבור יקיריהם או לפנק את עצמך.

מעדנים מקומיים

הניחוחות המענגים של פינוקי החג המסורתיים ממלאים את האוויר, ומפתים את המבקרים לטעום את המעדנים המקומיים. מיין חם חם וסיידר מתובל ועד עוגיות ג'ינג'ר טריות, ערמונים קלויים ונקניקיות מלוחות, האוכל והמשקאות בשווקי חג המולד הם חגיגה לחושים. זו הזדמנות להתענג על הטעמים והמסורות של האזור, לשקוע ברוח החגיגית.

מגוון בידור

מעבר לקניות והתענוגות הקולינריים, שווקי חג המולד מציעים מגוון של בידור לכל הגילאים. זמרי קרול, מקהלות ומוזיקאים מקומיים ממלאים את האוויר במנגינות עליזות, ויוצרים אווירה שמחה וחגיגית. ילדים יכולים ליהנות מטיולי ירידים, משטחי החלקה על הקרח וביקורים בסנטה קלאוס, מה שמוסיף נופך נוסף של קסם לחוויה.

ייחודיות

לכל שוק חג המולד יש אופי ומסורות ייחודיים משלו. בין אם זה ה-Christkindlesmarkt ההיסטורי בנירנברג, גרמניה, השווקים הרומנטיים בפראג, צ'כיה, או השוק המקסים בשטרסבורג, צרפת, כל אחד מהם מציע פרשנות ייחודית לרוח החג.

שווקי חג המולד הפופולריים בעולם


קלן, גרמניה

שוק חג המולד של קלן, הידוע ברחבי העולם, הופך את העיר לארץ פלאות חגיגית. עם הקתדרלה האייקונית שלה כרקע, השוק מתגאה בלמעלה מ-200 דוכנים. המבקרים מתפנקים עם פינוקים עונתיים כמו יין חם ומעדנים מקומיים, מוקפים באורות מסנוורים ובניחוח קסום של תבלינים.

וינה, אוסטריה

Christkindlmarkt של וינה, שראשיתו בשנת 1298, הוא חוויה קסומה. מתקיים מול בניין העירייה, הוא כולל 151 דוכנים המציעים תענוגות חגיגיים. השוק משדר קסם מהעולם הישן, ומספק שילוב מושלם של מסורת ורוח חג.

שטרסבורג, צרפת

ביתו של אחד משווקי חג המולד העתיקים באירופה מאז 1570, שטרסבורג מתגאה ב-10 מקומות עם 300 דוכנים. הרוח החגיגית של העיר מורגשת כאשר המבקרים חוקרים את חגיגות סוף השנה, רוכשים קישוטים ייחודיים ומתענגים על יין אלזסי מקומי.

ניו יורק, ארה"ב

שוק חג המולד בלב העיר ניו יורק, בצל בניין האמפייר סטייט, הוא יעד חגיגי מובהק. עם דוכנים מגוונים המציעים מוצרים עונתיים, זהו מוקד הומה של שמחה חגיגית בין קו הרקיע האייקוני של העיר.

לונדון, אנגליה

 Winter Wonderland – לונדון,  הייד פארק הופך לגן עדן חגיגי עם Winter Wonderland. מהחלקה על הקרח וטיולי ירידים ועד בקתות בסגנון בווארי שמוכרות יין חם ואומנות, זהו מקום חג המולד המועדף על תושבי לונדון ותיירים.

פראג, הרפובליקה הצ'כית

כיכר העיר העתיקה של פראג וכיכר ואצלב מארחות שווקי חג מולד קסומים. בקתות העץ מציגות פינוקים צ'כיים מסורתיים, היוצרות חווית קניות ייחודית. בין הארכיטקטורה ההיסטורית, המבקרים שוקעים ברוח החג.

רובניימי, פינלנד

כפר סנטה קלאוס – רובניימי, ממוקם בחוג הארקטי, השוק הזה הוא הגשמת חלום לחובבי חג המולד. המבקרים יכולים לפגוש את סנטה קלאוס בעצמו, לחקור את החנויות ובתי המלאכה של הכפר, ואפילו לחצות את קו החוג הארקטי הרשמי.

רוטנבורג, גרמניה

 Christkindlesmarkt – Rothenburg ob der Tauber,  עיירה רומנטית מימי הביניים הזו מארחת שוק חג המולד היישר מתוך אגדה. הרחובות המרוצפים של רוטנבורג מעוטרים בקישוטים חגיגיים, והשוק מציע אומנות ייחודית, מעדנים מקומיים ואווירה מימי הביניים.

קופנהגן, דנמרק 

שוק חג המולד של גני טיבולי  בקופנהגן- שוכן בפארק השעשועים המפורסם גני טיבולי, שוק זה הוא ארץ פלאות חורפית. המבקרים יכולים ליהנות מפינוקים סקנדינביים, לרכוב על קרוסלות וינטג' ולספוג את האווירה הקסומה.

פירנצה, איטליה

שוק חג המולד של פירנצה בפיאצה סנטה קרוצ'ה, מול הבזיליקה הפרנציסקנית, מציע אווירה מקסימה. עם 50 דוכנים, זהו מקום מענג למצוא בו חומרי מילוי ופינוקים. השוק, הפועל עד ה-20 בדצמבר, מהווה רקע אלגנטי לקניות חגיגיות.

קרקוב, פולין

שוק חג המולד של קרקוב ב-Rynek Glowny, הכיכר המרכזית, המכוסה לעתים קרובות בשלג, הוא באמת קסום. כדורי חג המולד מצוירים ביד, התמחות מקומית, מוסיפים לקסם של השוק. זהו יעד ציורי לקניות בחגים.

נירנברג, גרמניה

ה-Christkindlemarkt של נירנברג, ספוג מסורת, מושך אליו חובבים נלהבים. ה-Christkind של השוק, המסמל את העונה, מגביר את הרוח החגיגית. עם הקסם הייחודי שלו, הוא עומד כאחד משווקי חג המולד האייקוניים ביותר בגרמניה.

בודפשט, הונגריה

חג המולד של בודפשט בבזיליקה, שנבחר לשוק חג המולד הטוב ביותר באירופה מספר פעמים, יוצר אווירה מהאגדות. עם הבזיליקה כרקע, השוק הופך למחזה מדהים, המציע חווית חג בלתי נשכחת.

טורנטו קנדה

שוק חג המולד השנתי של טורונטו ברובע המזקקה, זו השנה העשירית שלו, הוא פנינה בצפון אמריקה. אורות נוצצים, מערת סנטה וספקים מגוונים יוצרים סצנה קסומה. הרובע ההיסטורי הופך למרכז חגיגי עם טיולי ירידים, גני בירה ופינוקים לחג.

שעון ומזג אוויר

+23
°
C
גבוה:+26
נמוך:+15
שבת
א'
ב'
ג'

השכרת רכב

OFRAN

ביטוח נסיעות

אוליי יעניין אותך גם....

BUS
אוטובוסים מוניות ורכבות
אוכל רחוב
אטרקציות
איצטדיונים
איצטדיונים באיטליה
Wembley Stadium
איצטדיונים באנגליה
איצטדיונים בגרמניה
Santiago Bernabeu
איצטדיונים בספרד
stadiums in Portugal
איצטדיונים בפורטוגל
NBA
אנ.בי.איי (NBA)
CHABAD
בתי חב"ד
בתי מלון כשרים
בתי קפה
performances
הופעות
הליגה האירופית
conference league
הקונפרנס ליג
השכרת רכב
חברות תעופה
חיי לילה
טיולי יום
Edinburgh
טיולים
טיולים בעולם בחינם
TBILISI
טיולים מאורגנים
טיסות למשחקי כדורגל
Fun days in Israel
ימי כייף בישראל
general subjects
כללי
Hot Air Balloon
כרטיסים לאטרקציות
כרטיסים למשחקים
ליגות הכדורגל באירופה
Champions League
ליגת האלופות
מדריך תיירים
museums and galleries
מוזיאונים וגלריות
מזג האויר
מידע חשוב
TRIPS
מסלולי טיולים
FOOD
מסעדות
מסעדות כשרות
מתכונים
Hop-On Hop-Off bus
סיור באוטובוס עירוני
food tour
סיורי אוכל
Anfield Stadium
סיורי איצטדיונים
tours
סיורים
SERIE A
ספורט
formula 1
פורמולה 1
festivals
פסטיבלים ואירועים
פסטיבלים ואירועים
check in
צ'ק אין וכבודה
SERIE A
קבוצות הליגה האיטלקית
English League
קבוצות הליגה האנגלית
קבוצות הליגה הבלגית
Bundesliga
קבוצות הליגה הגרמנית
Dutch league
קבוצות הליגה ההולנדית
LA LIGA
קבוצות הליגה הספרדית
PORTUGAL
קבוצות הליגה הפורטוגלית
French league
קבוצות הליגה הצרפתית
קבוצות ליגות הכדורגל
קולינריה
קזינו
שגרירויות ישראל בעולם
שדות התעופה
שווקים
שופינג
BUS
תחבורה

גלריית תמונות ווידאו

טיול יום להאלשטאט
אזור זלצקמרגוט של אוסטריה הוא ביתם של עיירות קטנות...
סיור מודרך בארמון שנברון ובגנים
ארמון שנברון המפואר הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו...
סיור הליכה בוינה
בלו תשומת לב אישית בסיור רגלי קלסי זה בקבוצה...
סיור בביג BUS בניו יורק
ראו את נקודות השיא של ניו יורק בלי מאמץ...
סיור באוטובוס פתוח בוינה
תרשמו מהתצפיות ב 360 מעלות של האטרקציות המובילות של...
סיור ב Ground Zero
לזכר אירועי ה-11 בספטמבר 2001, צאו לסיור מודרך ב-Ground...
פסל החירות ואליס איילנד
חד הסמלים האיקוניים ביותר של אמריקה, פסל החירות הנשקף...
סיור מודרך בניו יורק
הפיקו את המרב מהזמן שלכם בעיר שאף פעם לא...
סיור במסוק בלילה בניו יורק
ראו את המראות של העיר ניו יורק מלמעלה באוויר...
סיור פרטי, ווינסטון צ'רצ'יל
למדו הכל על חייו של וינסטון צ'רצ'יל בסיור פרטי...
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים חמים על מבצעים וחבילות נופש בארץ ובעולם
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.