מה באתר

טיול 5 ימים באוטווה

צאו לטיול בלתי נשכח בן 5 ימים באוטווה, הבירה הכובשת של קנדה. חקור ציוני דרך איקוניים כמו גבעת הפרלמנט ותעלת רידו, התענג על מאכלים מגוונים בשווקים המקומיים ובמשאיות מזון, שקע במוזיאוני תרבות, והירגע בינות לפארקים הציוריים של העיר. אוטווה מחכה לגילוי שלך!

מסלול לטיול מופלא של 5 ימים באוטווה


רקע כללי

אוטווה, עיר הבירה של קנדה, היא יעד תוסס ועשיר מבחינה תרבותית המציע מגוון מגוון של אטרקציות ופעילויות. בין אם אתם מעוניינים לחקור היסטוריה, אמנות או טבע, לאוטווה יש מה להציע לכולם. אם אתם מתכננים טיול של 5 ימים לאוטווה, הנה מסלול שיעזור לכם להפיק את המרב מזמנכם בעיר.

יום 1: גלו את ההיסטוריה של אוטווה

ביום הראשון שלכם באוטווה, התחילו את הסיור בהיסטוריה העשירה של העיר. התחילו את היום בביקור בגבעת הפרלמנט, מרכז הכוח הפוליטי הקנדי. צא לסיור מודרך בבנייני הפרלמנט ולמד על המערכת הפוליטית וההיסטוריה של קנדה.

לאחר מכן, לכו למוזיאון הקנדי להיסטוריה הסמוך, המציע מבט מרתק על העבר של המדינה. תערוכות המוזיאון מכסות הכל, החל מאנשי האומות הראשונות ועד הגעת המתיישבים האירופים, והאירועים שעיצבו את קנדה למדינה שהיא כיום.

אחר הצהריים, צאו לטייל בשוק ByWard ההיסטורי, אחת השכונות הוותיקות והתוססות ביותר של העיר. חקור את החנויות, הגלריות והמסעדות של השוק, והקפד לעצור בגלריה לאמנות אוטווה כדי לראות יצירות של אמנים קנדיים.

יום 2: חקרו את היופי הטבעי של אוטווה

ביום השני שלך באוטווה, חקור את היופי הטבעי של העיר. התחילו את היום שלכם בביקור בתעלת רידו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר. צאו לטייל לאורך השבילים היפים של התעלה, או שכרו אופניים או קיאק כדי לחקור את נתיב המים.

לאחר מכן, לכו לפארק גטינו, הממוקם ממש מעבר לנהר בקוויבק. פארק יפה זה מציע מגוון פעילויות, כולל טיולים רגליים, שחייה וקמפינג. הקפידו לבקר בתצפיות הנוף של הפארק, כולל תצפית Champlain, שמציעה נופים מדהימים של עמק אוטווה.

בערב, חזרו לאוטווה ותיהנו משייט ארוחת ערב בשקיעה לאורך נהר אוטווה. שייט מרגיע ונופי זה הוא הדרך המושלמת לסיים יום של חקר חוצות.

יום 3: טבלו בתרבות של אוטווה

ביום השלישי שלך באוטווה, שקע בתרבות העיר. התחילו את היום שלכם בביקור בגלריה הלאומית של קנדה, המאכלסת אוסף מרשים של אמנות קנדית ובינלאומית. הקפידו לראות את פסל עכביש ממן האיקוני של הגלריה, שניצב מחוץ לבניין.

לאחר מכן, לכו למוזיאון המלחמה הקנדי, המציע מבט מקיף על ההיסטוריה הצבאית של קנדה. התערוכות של המוזיאון מכסות הכל, החל ממעורבותה של קנדה במלחמת העולם הראשונה והשנייה ועד למשימות שמירת שלום ברחבי העולם.

בערב, צפו במופע במרכז הלאומי לאמנויות, המציע מגוון הופעות כולל תיאטרון, מוזיקה וריקוד. המקום האייקוני הזה הוא אחד ממוסדות התרבות המובילים בקנדה והוא ביקור חובה לכל מי שמתעניין באמנויות.

יום 4: לטעום את הסצנה הקולינרית של אוטווה

ביום הרביעי שלך באוטווה, התמכר לסצנה הקולינרית של העיר. התחילו את היום שלכם בביקור בשוק ByWard, המציע מגוון של תענוגות קולינריים לרבות תוצרת טרייה, גבינות מלאכותיות ובשרים מתוצרת מקומית.

לאחר מכן, לכו לשכונת ווסטבורו, הידועה במסעדות ובתי הקפה הטרנדיים שלה. תטעמו את הפוטין המפורסם של העיר, מנה טעימה העשויה עם צ'יפס, קרם גבינה ורוטב, או נסו כמה מבירות האומנות של אוטווה באחת מהמבשלות המקומיות.

בערב, פנו לאזור אלגין סטריט, הידוע בסצנת חיי הלילה התוססת שלו. בדוק את אחד מהברים או המועדונים הרבים של האזור ורקוד כל הלילה.

יום 5: להירגע ולהיטען מחדש

ביום האחרון שלכם באוטווה, קחו קצת זמן להירגע ולהיטען מחדש. התחילו את היום שלכם עם ארוחת בוקר נינוחה באחד מבתי הקפה הרבים של העיר או נקודות בראנץ', כגון Wilf & Ada's או Baker Street Cafe.

לאחר מכן, לכו לאחד הפארקים היפים של אוטווה, כמו פארק מייג'ור היל או אגם דאו, וצאו לטיול או לערוך פיקניק. לחלופין, אם אתם מחפשים דרך פעילה יותר להעביר את היום שלכם, פנו לאחד מאולפני הכושר של העיר, כמו Pure Yoga או Iron North Studio, וקחו שיעור.

אחר הצהריים, בקרו בכפר הציורי Manotick, שנמצא ממש דרומית לעיר. עיירה מקסימה זו ידועה בבניינים ההיסטוריים, בחנויות הבוטיק ובנופי הנהר היפים. בקרו ב-Watson's Mill, טחנת גריסט מהמאה ה-19 ששוחזרה למצבה המקורי, ולמדו על היסטוריית הטחינה של העיירה.

בערב, חזרו לאוטווה ותיהנו מארוחה אחרונה באחת המסעדות המובילות בעיר, כמו אטלייה או ריביירה. לחלופין, אם אתם מחפשים חווית אוכל נינוחה יותר, בדקו את אחת ממשאיות האוכל של העיר, שמציעות מגוון מאכלים טעימים וייחודיים.

לסיכום

אוטווה היא עיר מרתקת ומגוונת המציעה משהו לכל אחד. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, אמנות, טבע או מטבח, באטווה תמצאו מענה לכל טעם.

שעון ומזג אוויר

+23
°
C
גבוה:+23
נמוך:+13
ו'
שבת
א'
ב'

השכרת רכב

OFRAN

ביטוח נסיעות

אוליי יעניין אותך גם....

BUS
אוטובוסים מוניות ורכבות
אוכל רחוב
אטרקציות
איצטדיונים
איצטדיונים באיטליה
Wembley Stadium
איצטדיונים באנגליה
איצטדיונים בגרמניה
Santiago Bernabeu
איצטדיונים בספרד
stadiums in Portugal
איצטדיונים בפורטוגל
NBA
אנ.בי.איי (NBA)
CHABAD
בתי חב"ד
בתי מלון כשרים
בתי קפה
performances
הופעות
הליגה האירופית
conference league
הקונפרנס ליג
השכרת רכב
חברות תעופה
חיי לילה
טיולי יום
Edinburgh
טיולים
טיולים בעולם בחינם
TBILISI
טיולים מאורגנים
טיסות למשחקי כדורגל
Fun days in Israel
ימי כייף בישראל
general subjects
כללי
Hot Air Balloon
כרטיסים לאטרקציות
כרטיסים למשחקים
ליגות הכדורגל באירופה
Champions League
ליגת האלופות
מדריך תיירים
museums and galleries
מוזיאונים וגלריות
מזג האויר
מידע חשוב
TRIPS
מסלולי טיולים
FOOD
מסעדות
מסעדות כשרות
מתכונים
Hop-On Hop-Off bus
סיור באוטובוס עירוני
food tour
סיורי אוכל
Anfield Stadium
סיורי איצטדיונים
tours
סיורים
SERIE A
ספורט
formula 1
פורמולה 1
festivals
פסטיבלים ואירועים
פסטיבלים ואירועים
check in
צ'ק אין וכבודה
SERIE A
קבוצות הליגה האיטלקית
English League
קבוצות הליגה האנגלית
קבוצות הליגה הבלגית
Bundesliga
קבוצות הליגה הגרמנית
Dutch league
קבוצות הליגה ההולנדית
LA LIGA
קבוצות הליגה הספרדית
PORTUGAL
קבוצות הליגה הפורטוגלית
French league
קבוצות הליגה הצרפתית
קבוצות ליגות הכדורגל
קולינריה
קזינו
שגרירויות ישראל בעולם
שדות התעופה
שווקים
שופינג
BUS
תחבורה

גלריית תמונות ווידאו

גלו עוד באוטווה
טיול 5 ימים באוטווה
צאו לטיול בלתי נשכח בן 5 ימים באוטווה, הבירה...
סצנת אוכל הרחוב של אוטווה
סצנת אוכל הרחוב של אוטווה היא מיזוג מענג של...
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים חמים על מבצעים וחבילות נופש בארץ ובעולם
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.