מה באתר

טיול 5 ימים בוושינגטון

צאו למסע שובה לב בן 5 ימים לוושינגטון הבירה, ותטבלו בהיסטוריה העשירה של העיר ובסמלים האיקוניים שלה. גלו את השכונות המגוונות, טיילו בגנים הקסומים, בקרו במוזיאונים ידועים, וגלו את הסיפורים המרתקים מאחורי ציוני הדרך ההיסטוריים והסמלים של העיר.

המיטב של וושינגטון בהרפתקה מרתקת של 5 ימים

מבוא לטיול

וושינגטון, בירת ארצות הברית, היא עיר מלאה בהיסטוריה, תרבות וציוני דרך איקוניים. מהפאר של הקניון הלאומי ועד לשכונות התוססות ולמוזיאונים ברמה עולמית, וושינגטון מציעה שפע של חוויות לכל מבקר. במאמר זה, אנו מציגים מסלול מקיף לטיול בן 5 ימים בוושינגטון, ומבטיחים שתפיקו את המרב מזמנכם בעיר שובת הלב הזו.

יום 1: הסמלים של וושינגטון

התחילו את הטיול שלכם בביקור בקניון הלאומי, הלב של ציוני הדרך ההיסטוריים של וושינגטון. התחל באנדרטת לינקולן, מחווה מעוררת כבוד לנשיא אברהם לינקולן. טיילו לאורך הבריכה המשקפת ועשו את דרככם אל אנדרטת וושינגטון, שם תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים של העיר ממרפסת התצפית שלה.

לאחר מכן, התעמקו בהיסטוריה האמריקנית במוזיאון הלאומי של סמית'סוניאן להיסטוריה אמריקאית, המכיל תערוכות מרתקות כמו כרזה מכוסה כוכבים ושמלות הגברות הראשונות. אחר הצהריים, חקור את הבית הלבן האייקוני מבחוץ וצא לסיור בקפיטול של ארצות הברית, מקום מושבו של הרשות המחוקקת במדינה.

יום 2: מוזיאונים מרתקים וחוויות תרבותיות

טבלו את עצמכם בעולם האמנות והתרבות על ידי סיור במוזיאוני הסמיתסוניאן. התחל בגלריה הלאומית לאמנות, ביתו של אוסף מרשים של יצירות מופת אירופאיות ואמריקאיות. לאחר מכן, לכו למוזיאון האוויר והחלל הלאומי, שם תוכלו להתפעל ממטוסים וחלליות היסטוריות, כולל המטוס של האחים רייט ומודול הפיקוד אפולו 11.

אחר הצהריים, צאו לשכונה התוססת של ג'ורג'טאון. לשוטט לאורך רחוב M ולחקור את הבוטיקים המקסימים, בתי הקפה וציוני הדרך ההיסטוריים שלו. אל תחמיצו ביקור באוניברסיטת ג'ורג'טאון הידועה ושיטוט לאורך תעלת C&O הציורית.

יום 3: גלו את השכונות והגנים

בלו את הבוקר בשכונת Dupont Circle התוססת. התפעלו מהארכיטקטורה היפה, דפדפו בין חנויות הספרים האקלקטיות ותדגמו מאכלים בינלאומיים במגוון המסעדות. אל תשכח לבקר במזרקת Dupont Circle המפורסמת, מקום מפגש פופולרי.

אחר הצהריים, בקרו בגן הבוטני של ארצות הברית, נווה מדבר שליו בלב העיר. חקור את החממה המדהימה והגנים החיצוניים שלה, הכוללים מגוון רחב של צמחים ממערכות אקולוגיות שונות. סיים את היום שלך בהליכה נינוחה בשכונת אדמס מורגן המקסימה, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה וסצנת האוכל המגוונת.

יום 4: היסטוריה ואזכרות

צאו למסע כדי ללמוד על עברה של אמריקה על ידי ביקור במוזיאון הלאומי של סמיתסוניאן להיסטוריה ותרבות אפרו-אמריקאית. המוזיאון מעורר המחשבה הזה מתאר את החוויה האפרו-אמריקאית, ומציג תערוכות עוצמתיות המדגישות שניצחונות וגם אתגרים.

המשיכו את הסיור ההיסטורי שלכם עם ביקור במוזיאון הלאומי של אינדיאנים אמריקאים, החוגג את המורשת התרבותית העשירה של העמים האינדיאנים. מחפצים מעוצבים בצורה מורכבת ועד לסיפור סיפורים שובה לב, המוזיאון מציע הצצה שובת לב להיסטוריה ולמסורות האינדיאניות.

בערב, חוו את החגיגיות והפאר של האנדרטאות בקניון הלאומי. תנו כבוד באנדרטת הוותיקים של וייטנאם, אנדרטת ותיקי מלחמת קוריאה ואנדרטת מלחמת העולם השנייה, כולם מנציחים את הקורבנות שהקריבו חיילים ונשים אמריקאים.

יום 5: טבע והשתקפות

לברוח מההמולה העירונית על ידי ביקור באי תיאודור רוזוולט. מקלט שליו זה מספק מפלט שליו בתוך הטבע, ומציע מסלולי הליכה, תצפיות נוף, ורחבת זיכרון המוקדשת לנשיא ה-26 של ארצות הברית.

סיימו את הטיול בביקור בבית הקברות הלאומי ארלינגטון, שם תוכל לחזות בטקס חילופי המשמר בקבר החייל האלמוני. הקדישו רגע להרהור באתרי הקבר של דמויות בולטות, כולל הנשיא ג'ון פ. קנדי ואסטרונאוטים של מעבורת החלל צ'לנג'ר.

לאחר מכן, לכו לשכונה הסמוכה של קריסטל סיטי ולחקור את פארק המים קריסטל סיטי. תיהנו מהסביבה הציורית, הירק השופע והאווירה המרגיעה לפני שנפרדים מוושינגטון.

לסיכום

טיול בן 5 ימים לוושינגטון די.סי. יתן לכם טעימה והזדמנות מדהימה ללמוד על ההיסטוריה העשירה של העיר, התרבות המגוונת וציוני הדרך האיקוניים של העיר. מהפאר של הקניון הלאומי ועד לחוויות המוזיאוניות הסוחפות והשכונות המקסימות, וושינגטון מציעה משהו לכל מטייל. על ידי מעקב אחר מסלול זה, תוכלו להפיק את המרב מזמנכם וליצור זיכרונות מתמשכים מביקורכם בבירת ארצות הברית. אז, ארזו את המזוודות, צאו להרפתקה הזו, והתכוננו להיות שבויה בנפלאות וושינגטון הבירה.

שעון ומזג אוויר

+33
°
C
גבוה:+35
נמוך:+22
ו'
שבת
א'
ב'

השכרת רכב

OFRAN

ביטוח נסיעות

אוליי יעניין אותך גם....

BUS
אוטובוסים מוניות ורכבות
אוכל רחוב
אטרקציות
איצטדיונים
איצטדיונים באיטליה
Wembley Stadium
איצטדיונים באנגליה
איצטדיונים בגרמניה
Santiago Bernabeu
איצטדיונים בספרד
stadiums in Portugal
איצטדיונים בפורטוגל
NBA
אנ.בי.איי (NBA)
CHABAD
בתי חב"ד
בתי מלון כשרים
בתי קפה
performances
הופעות
הליגה האירופית
conference league
הקונפרנס ליג
השכרת רכב
חברות תעופה
חיי לילה
טיולי יום
Edinburgh
טיולים
טיולים בעולם בחינם
TBILISI
טיולים מאורגנים
טיסות למשחקי כדורגל
Fun days in Israel
ימי כייף בישראל
general subjects
כללי
Hot Air Balloon
כרטיסים לאטרקציות
כרטיסים למשחקים
ליגות הכדורגל באירופה
Champions League
ליגת האלופות
מדריך תיירים
museums and galleries
מוזיאונים וגלריות
מזג האויר
מידע חשוב
TRIPS
מסלולי טיולים
FOOD
מסעדות
מסעדות כשרות
מתכונים
Hop-On Hop-Off bus
סיור באוטובוס עירוני
food tour
סיורי אוכל
Anfield Stadium
סיורי איצטדיונים
tours
סיורים
SERIE A
ספורט
formula 1
פורמולה 1
festivals
פסטיבלים ואירועים
פסטיבלים ואירועים
check in
צ'ק אין וכבודה
SERIE A
קבוצות הליגה האיטלקית
English League
קבוצות הליגה האנגלית
קבוצות הליגה הבלגית
Bundesliga
קבוצות הליגה הגרמנית
Dutch league
קבוצות הליגה ההולנדית
LA LIGA
קבוצות הליגה הספרדית
PORTUGAL
קבוצות הליגה הפורטוגלית
French league
קבוצות הליגה הצרפתית
קבוצות ליגות הכדורגל
קולינריה
קזינו
שגרירויות ישראל בעולם
שדות התעופה
שווקים
שופינג
BUS
תחבורה
גלו עוד בוושינגטון
קבוצות ה NBA
ה-NBA, או איגוד הכדורסל הלאומי, היא ליגת כדורסל מקצוענית...
טיול 5 ימים בוושינגטון
צאו למסע שובה לב בן 5 ימים לוושינגטון הבירה,...
פסטיבלים ואירועים בארה"ב
סעו מחוף לחוף וחוו את פסטיבלים והאירועים התוססים של ...
הבית הלבן, וושינגטון ארה"ב
בקרו בבית הלבן האייקוני בוושינגטון, ארה"ב. רקע על הבית...
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים חמים על מבצעים וחבילות נופש בארץ ובעולם
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.