מה באתר

תחבורה בניו יורק

התחבורה בעיר ניו יורק מתאפשרת בעיקר על ידי מערכת רכבות נרחבת המופעלת על ידי רשות התחבורה המטרופולינית (MTA). ה-MTA מפעיל רכבות תחתיות ורכבות המקשרות בין כל חמשת הרובעים ומציעות אפשרויות תעריף שונות לנוסעים ולמבקרים.

תחבורה בניו יורק: מדריך מקיף


מבוא

העיר ניו יורק, המכונה לעתים קרובות "התפוח הגדול", היא מטרופולין הומה עם רשת תחבורה עצומה. ניווט בעיר יכול להיות מכריע, אבל עם המידע הנכון, אתם יכולים בקלות להתמצא ולחקור את כל מה שיש לעיר להציע. במאמר זה נספק מדריך מקיף לתחבורה בניו יורק, כולל מחירי נסיעות למוניות, אוטובוסים ואפליקציות נסיעות.

מוניות בניו יורק

מוניות הן אמצעי תחבורה פופולרי בניו יורק, המציע נוחות וגמישות לנוסעים. ניתן למצוא את המוניות הצהובות האייקוניות ברחבי העיר, ולברך אחת היא קלה כמו להרים את היד ברחוב. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לדעת על מוניות בניו יורק:

תמחור

מוניות בניו יורק גובות על סמך שילוב של מרחק נסיעה וזמן בילוי במונית. החיוב הראשוני, המכונה "הירידה", הוא $2.50. לאחר מכן, המונה מוסיף $0.50 עבור כל חמישית מייל נוספת או עבור כל 60 שניות של זמן המתנה. ייתכנו חיובים נוספים עבור אגרה, מזוודות וחיובים מסוימים במהלך שעות השיא.

טיפים למתן טיפ

נהוג לתת טיפ לנהגי מוניות בניו יורק. טיפ סטנדרטי הוא בסביבות 15% עד 20% מסך התעריף. אם הנהג נותן שירות יוצא דופן, אתה יכול לשקול לתת טיפ יותר. מתן טיפ היא דרך להראות את הערכתך לשירות הנהג.

השכרת רכב בניו יורק

השכרת רכב בניו יורק יכולה להיות נוחה לטיול באזורים מחוץ למנהטן. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עומסי תנועה, חניה מוגבלת ועלויות שכירות גבוהות. סוכנויות השכרת רכב זמינות ברחבי העיר, המציעות מגוון רחב של רכבים. רצוי להזמין מקום מראש, להכיר את תקנות הנהיגה המקומיות ולתכנן את המסלולים כדי לנווט ביעילות ברחובות ההומים.

אפליקציות ל-Ride-Hailing

בנוסף למוניות המסורתיות, אפליקציות נסיעה כמו Uber ו- Lyft זמינות רבות בעיר ניו יורק. אפליקציות אלו מאפשרות לך לבקש נסיעה בכמה לחיצות על הטלפון החכם שלך. מבנה התמחור עבור אפליקציות נסיעות עשוי להשתנות, אך הן בדרך כלל מספקות תמחור שקוף מראש, כולל מחירי עלייה בשעות השיא.

אוטובוסים בניו יורק

רשות התחבורה המטרופולינית (MTA) מפעילה רשת אוטובוסים נרחבת בעיר ניו יורק, המכסה את כל חמשת הרובעים. אוטובוסים הם אופציה משתלמת ונוחה להתניידות בעיר, במיוחד למרחקים ארוכים יותר. הנה מה שאתה צריך לדעת על אוטובוסים בניו יורק:

תמחור

התעריף הסטנדרטי לנסיעה באוטובוס בניו יורק הוא 2.75 דולר. עם זאת, חשוב לציין כי ה-MTA פועל על מערכת "תשלום לפי נסיעה", כלומר כל נסיעה מצריכה תשלום תעריף נפרד. אם אתם מתכננים להשתמש באוטובוס מספר פעמים ביום, שקול לרכוש מטרו-קארד, המציע תעריפים מוזלים ומאפשר העברות קלות בין אוטובוסים ותחתיות.

מסלולים ולוחות זמנים

האוטובוסים של העיר ניו יורק מכסים רשת עצומה של קווים, מה שמקל על הגעה לשכונות ואטרקציות שונות. ה-MTA מספק מפות מסלול ולוחות זמנים מפורטות באתר ובאפליקציה לנייד שלהם. רצוי לבדוק את לוחות הזמנים מראש, שכן תדירות האוטובוסים עשויה להשתנות בהתאם לשעות היום ולמסלול.

תחנות אוטובוס

תחנות אוטובוס בניו יורק מסומנות בשלטים כחול לבן המציינים את המסלולים שעוברים בסביבה. כאשר ממתינים לאוטובוס, הקפידו לבדוק את השלט של מספר המסלול והיעד. כשהאוטובוס מתקרב, דאגו לאותת לנהג על ידי הרמת יד כדי לציין שאתם רוצים לעלות.

רכבות בניו יורק

ניו יורק מתגאה במערכת רכבות נרחבת המהווה חבל הצלה למיליוני נוסעים ומבקרים כאחד. רשות התחבורה המטרופולינית (MTA) מפעילה רשת של רכבות תחתיות ורכבות המקשרות בין כל חמשת הרובעים ומחוצה לה. התעריפים לרכבות אלו משתנים בהתאם לגורמים כמו מרחק הנסיעה וזמן הנסיעה. ה-MTA מציע אפשרויות תעריפים שונות, כולל נסיעות בודדות, כרטיסים שבועיים וחודשיים, ותעריפים מוזלים לקשישים וסטודנטים. חשוב להכיר את מבנה התעריפים ולתכנן את הנסיעה בהתאם כדי להפיק את המרב מאמצעי התחבורה היעיל והנוח הזה בתפוח הגדול.

אפליקציות טיולים להתניידות

בעידן הדיגיטלי, אפליקציות נסיעות הפכו לכלים חיוניים לניווט ערים ביעילות. הנה כמה אפליקציות נסיעות פופולריות שיכולות לעזור לך להתמצא בעיר ניו יורק: 

1. סיטימאפר

Citymapper היא אפליקציה בעלת דירוג גבוה המספקת הנחיות מפורטות לניווט בתחבורה ציבורית בניו יורק. הוא מציע מידע בזמן אמת על לוחות הזמנים של הרכבת התחתית והאוטובוסים, יחד עם מסלולים ודרכי תחבורה חלופיים. האפליקציה משלבת גם שירותי נסיעה ואפשרויות שיתוף אופניים.

2. מפות גוגל

מפות גוגל היא אפליקציה בשימוש נרחב לניווט, והיא גם מספקת הנחיות מקיפות לתחבורה ציבורית בניו יורק. האפליקציה מציעה מידע על תחבורה בזמן אמת, כולל לוחות זמנים של אוטובוסים ורכבת תחתית, זמני נסיעה משוערים ומסלולים חלופיים. זה יכול להיות כלי רב ערך לתכנון הטיול שלך ולקבלת הנחיות מדויקות.

3. Moovit

Moovit היא אפליקציה אמינה נוספת לניווט בתחבורה ציבורית בניו יורק. הוא מספק לוחות זמנים של אוטובוס ורכבת תחתית בזמן אמת, יחד עם הנחיות צעד אחר צעד ועדכונים חיים. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים לספק משוב ועדכונים על מצב המסלולים, ועוזרת למטיילים אחרים להישאר מעודכנים.

סיכום

טיול ברחבי ניו יורק יכול להיות הרפתקה מרגשת, והבנת אפשרויות התחבורה הזמינות היא המפתח לנסיעה חלקה. מוניות מציעות נוחות וגמישות, בעוד אוטובוסים מספקים דרך משתלמת לחקור את העיר. בנוסף, אפליקציות נסיעות כמו Citymapper, Google Maps ו-Moovit יכולות לסייע לכם בניווט ברשת התחבורה הענפה של העיר. בין אם תבחרו להגיע למונית, לעלות לאוטובוס או להשתמש באפליקציית נסיעות, מערכת התחבורה של ניו יורק נועדה לעזור לכם להפיק את המרב מהביקור שלכם.

שעון ומזג אוויר

+31
°
C
גבוה:+31
נמוך:+25
ו'
שבת
א'
ב'

השכרת רכב

OFRAN

ביטוח נסיעות

אוליי יעניין אותך גם....

BUS
אוטובוסים מוניות ורכבות
אוכל רחוב
אטרקציות
איצטדיונים
איצטדיונים באיטליה
Wembley Stadium
איצטדיונים באנגליה
איצטדיונים בגרמניה
Santiago Bernabeu
איצטדיונים בספרד
stadiums in Portugal
איצטדיונים בפורטוגל
NBA
אנ.בי.איי (NBA)
CHABAD
בתי חב"ד
בתי מלון כשרים
בתי קפה
performances
הופעות
הליגה האירופית
conference league
הקונפרנס ליג
השכרת רכב
חברות תעופה
חיי לילה
טיולי יום
Edinburgh
טיולים
טיולים בעולם בחינם
TBILISI
טיולים מאורגנים
טיסות למשחקי כדורגל
Fun days in Israel
ימי כייף בישראל
general subjects
כללי
Hot Air Balloon
כרטיסים לאטרקציות
כרטיסים למשחקים
ליגות הכדורגל באירופה
Champions League
ליגת האלופות
מדריך תיירים
museums and galleries
מוזיאונים וגלריות
מזג האויר
מידע חשוב
TRIPS
מסלולי טיולים
FOOD
מסעדות
מסעדות כשרות
מתכונים
Hop-On Hop-Off bus
סיור באוטובוס עירוני
food tour
סיורי אוכל
Anfield Stadium
סיורי איצטדיונים
tours
סיורים
SERIE A
ספורט
formula 1
פורמולה 1
פסטיבלים ואירועים
festivals
פסטיבלים ואירועים
check in
צ'ק אין וכבודה
SERIE A
קבוצות הליגה האיטלקית
English League
קבוצות הליגה האנגלית
קבוצות הליגה הבלגית
Bundesliga
קבוצות הליגה הגרמנית
Dutch league
קבוצות הליגה ההולנדית
LA LIGA
קבוצות הליגה הספרדית
PORTUGAL
קבוצות הליגה הפורטוגלית
French league
קבוצות הליגה הצרפתית
קבוצות ליגות הכדורגל
קולינריה
קזינו
שגרירויות ישראל בעולם
שדות התעופה
שווקים
שופינג
BUS
תחבורה

גלריית תמונות ווידאו

גלו עוד בניו יורק
סיור בביג BUS בניו יורק
ראו את נקודות השיא של ניו יורק בלי מאמץ...
סיור ב Ground Zero
לזכר אירועי ה-11 בספטמבר 2001, צאו לסיור מודרך ב-Ground...
פסל החירות ואליס איילנד
חד הסמלים האיקוניים ביותר של אמריקה, פסל החירות הנשקף...
סיור מודרך בניו יורק
הפיקו את המרב מהזמן שלכם בעיר שאף פעם לא...
סיור במסוק בלילה בניו יורק
ראו את המראות של העיר ניו יורק מלמעלה באוויר...
צ'לסי מרקט בניו יורק
צ'לסי מרקט הוא יעד רב-תכליתי אהוב המשלב בצורה חלקה...
טיילת ה-High Line NYC
ההיי ליין המתנשא מעל לרחובות ההומים של מנהטן, הוא...
מוזיאון Intrepid בניו יורק
מוזיאון הים, האוויר והחלל Intrepid ממוקם על מזח 86...
המוזיאון היהודי בניו יורק
גלו את המוזיאון היהודי, מוסד תרבותי שובה לב בלב...
"The Met" ניו יורק
גלו את מוזיאון המטרופוליטן האיקוני לאמנות, מוסד תרבותי ידוע...
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים חמים על מבצעים וחבילות נופש בארץ ובעולם
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.