מה באתר

ווסטהאם יונייטד FC

ווסטהאם יונייטד, מועדון כדורגל שבסיסו בלונדון, מגלם תשוקה, חוסן ומסורת כדורגל עשירה. עם קהל אוהדים נאמן והיסטוריה רבת מעמד, הפטישים ממשיכים להטביע את חותמם בכדורגל האנגלי.

כדורגל, פרמייר ליג  ווסטהאם יונייטד , לונדון, אנגליה


ביוגרפיה של מועדון הכדורגל ווסטהאם יונייטד (West Ham United Football Club)

מועדון הכדורגל ווסטהאם יונייטד הוא מועדון כדורגל מקצועני אנגלי שבסיסו בסטרטפורד, לונדון. המועדון נוסד בשנת 1895, כאשר השם במקור היה Thames Ironworks F.C. ווסטהאם היו הקבוצה הראשונה מהאיסט אנד של לונדון ששיחקה בדרג העליון של הכדורגל האנגלי. ווסטהאם משחקת כיום בפרמייר ליג, לאחר שעלתה מליגת המשנה הצ'מפיונשיפ בסוף עונת 2020-21. המועדון ידוע בגרעין האוהדים האנגלי החזק שלו. בשנים הראשונות של מועדון הכדורגל ווסטהאם יונייטד, הם שיחקו בליגות הלונדוניות ובליגה הדרומית. הם הצטרפו לליגת הכדורגל המקצועני ב-1919. בעונת  1922-23 הם עלו לגמר הגביע האנגלי הראשון שלהם בהסטוריה במשחק שנערך באצטדיון וומבלי, הם הפסידו בגמר לבולטון וונדררס 2:0. שנות 60' הטיבו עם ווסטהאם ב-1964 זכו בגביע האנגלי(FA) לראשונה בתולדותיהם, הם גם זכו בגביע המחזיקות גביע, בעונת 1965 כאשר ניצחו בגמר את הענקית גרמנית באותה תקופה מינכן TSV 1860, ושנה לאחר מכן הגיעו למעמד חצי הגמר. ווסטהאם גם זכו בגביע הקהילה ב-1964 יחד עם ליברפול.

שנות ה-80 ראו בווסטהאם את הופעתו של דור חדש של שחקנים , עם שחקנים כמו אלווין מרטין, טוני קוטי, פרנק מקאווני וג'וליאן דיקס. המועדון השיג את המיקום הגבוה ביותר בליגה הבכירה המקום השלישי זה קרה בעונת 1986-87. בשנות ה-90, ווסטהאם ירדה ליגה ב-1993 אך חזרה לפרמייר ליג ב-1995.

תארים

ווסטהאם זכתה 3 פעמים בגביע האנגלי בשנים 1964, 1975, וב-1980. היא זכתה במגן הקהילה פעם אחת פעם אחת. בתחרויות הבינלאומיות היא זכתה בגביע מחזיקות גביע ב 1965 ובגביע האינטרטוטו ב 1999.

כינוי הקבוצה המדים וסמל הקבוצה

בשנות ה-60-70 של המאה ה-20 פיתחה ווסטהאם מוניטין של מועדון מצליח, כשהקבוצה קיבלה את הכינוי "האקדמיה לכדורגל" בשל התמקדותה בפיתוח נוער.   צבעי המועדון תכלת וסגול כהה, המדים, חולצה וגרביים בצבע סגול כהה עם נגיעות תכלת  ומכנסיים בתכלת עם נגיעות בסגול כהה. הסמל המועדון הוא מסגרת בצבע תכלת רקע סגול כהה עם 2 פטישים בזהב כאשר למעלה שם המועדון ולמטה המילה לונדון.

 אצטדיון לונדון

אצטדיון לונדון, שנודע בעבר בשם האצטדיון האולימפי, הוא ביתו של מועדון הכדורגל ווסטהאם יונייטד מאז 2016. האצטדיון ממוקם בפארק האולימפי קווין אליזבת' בסטרטפורד, לונדון, והוא המקום שבו נערכה אולימפיאדת לונדון 2012. לאצטדיון יש קיבולת של 60,000 ומציע לאוהדים מגוון שירותים כגון תאים פרטיים, מקומות ישיבה VIP ומועדון Claret הפופולרי. האצטדיון בולט גם בגג הנשלף שלו ובמקומות הישיבה הנשלפים שלו, מה שהופך אותו למתאים למגוון אירועים. אצטדיון לונדון הוא אחד ממקומות הכדורגל המתקדמים בעולם ומתקן נהדר עבור אוהדי הכדורגל בכלל ואוהדי ווסטהאם בפרט.

שחקנים בולטים של ווסטהאם יונייטד

כמה מהשחקנים הבולטים בהיסטוריה של ווסטהאם יונייטד כוללים את בובי מור, סר ג'ף הרסט, ריו פרדיננד, פרנק למפארד, ג'ו קול ופול אינס. כל השחקנים הללו הם אגדות המועדון והמשיכו לקריירה מצליחה לאחר שעזבו את ווסטהאם. בובי מור הוא ללא ספק המפורסם ביותר שכן הוא קפטן נבחרת אנגליה המפורסמת שזכתה במונדיאל ב-1966 וזכור בזכות המנהיגות והיכולות ההגנתיות המדהימות שלו. סר ג'ף הרסט שעשה את שמו גם בנבחרת אנגליה, כאשר כבש שלושער בגמר גביע העולם ב-1966 מול גרמניה בלונדון. ריו פרדיננד, פרנק למפארד, ג'ו קול ופול אינס עשו כולם קריירות נהדרות עם הפטישים ומאז המשיכו להיות כמה מהשחקנים המשפיעים ביותר בפרמייר ליג.

מלך השערים של ווסטהאם יונייטד בכל הזמנים

מלך השערים של ווסטהאם יונייטד בכל הזמנים הוא ויק ווטסון, שכבש 193 שערים עבור ווסטהאם בין השנים 1920 ל-1935. ווטסון נחשב לאחד מגדולי החלוצים האנגלים בתקופתו, והיה דמות מפתח ב-1923-24כאשר המועדון הגיע לגמר הגביע האנגלי, וזכה באליפות הליגה השנייה. הוא שיחק בגמר הגביע האנגלי הראשון שייערך באצטדיון וומבלי ב-1923 ונכנס להיכל התהילה של הכדורגל האנגלי ב-2002. השיא של ווטסון של 193 שערים הושווה על ידי טרבור ברוקינג ב-1979.

מאמנים בולטים בווסטהאם יונייטד

שניים מהמנג'רים הבולטים שאימנו בווסטהאם יונייטד לאורך השנים הם הארי רדנאפ וסלאבן ביליץ'. רדנאפ בילה יותר מחמש שנים באימון הפטישים בין השנים 1994-2001, והוביל אותם להישרדות בפרמיירליג ב-1998. הוא גם היה אחראי להבאת כמה מהשחקנים הגדולים של המועדון אי פעם כמו ריו פרדיננד, ג'ו קול ופרנק למפארד. סלבן ביליץ' היה מאמן המועדון בין השנים 2015-2017 והוביל את הקבוצה לקמפיין מוצלח של 2016-17, סיים במקום ה-11 בליגה והבטיח את המקום בליגה האירופית. המנג'ר הנוכחי הוא דיוויד מויס, שנכנס לתפקידו ב-2018.

ההמנון של קבוצת ווסטהאם יונייטד

ההמנון הרשמי של ווסטהאם יונייטד הוא "I'm Forever Blowing Bubbles", אשר אומץ על ידי המועדון בשנת 1999. המילים מבוססות על שיר פופולרי משנת 1919 באותו שם. מילות השיר נכתבו על ידי ג'יימס קנדיס, ג'יימס ברוקמן ונאט וינסנט ב-1918, ומאז השיר זכה לפופולריות עולמית כהמנון למועדוני כדורגל ברחבי העולם. הביטוי "Blowing Bubbles" הפך לשם נרדף לווסטהאם יונייטד, והשיר נשמע לעתים קרובות באצטדיון לונדון לפני ובמהלך משחקי בית.

שעון ומזג אוויר

+22
°
C
גבוה:+22
נמוך:+14
ו'
שבת
א'
ב'

השכרת רכב

OFRAN

ביטוח נסיעות

אוליי יעניין אותך גם....

BUS
אוטובוסים מוניות ורכבות
אוכל רחוב
אטרקציות
איצטדיונים
איצטדיונים באיטליה
Wembley Stadium
איצטדיונים באנגליה
איצטדיונים בגרמניה
Santiago Bernabeu
איצטדיונים בספרד
stadiums in Portugal
איצטדיונים בפורטוגל
NBA
אנ.בי.איי (NBA)
CHABAD
בתי חב"ד
בתי מלון כשרים
בתי קפה
performances
הופעות
הליגה האירופית
conference league
הקונפרנס ליג
השכרת רכב
חברות תעופה
חיי לילה
טיולי יום
Edinburgh
טיולים
טיולים בעולם בחינם
TBILISI
טיולים מאורגנים
טיסות למשחקי כדורגל
Fun days in Israel
ימי כייף בישראל
general subjects
כללי
Hot Air Balloon
כרטיסים לאטרקציות
כרטיסים למשחקים
ליגות הכדורגל באירופה
Champions League
ליגת האלופות
מדריך תיירים
museums and galleries
מוזיאונים וגלריות
מזג האויר
מידע חשוב
TRIPS
מסלולי טיולים
FOOD
מסעדות
מסעדות כשרות
מתכונים
Hop-On Hop-Off bus
סיור באוטובוס עירוני
food tour
סיורי אוכל
Anfield Stadium
סיורי איצטדיונים
tours
סיורים
SERIE A
ספורט
formula 1
פורמולה 1
festivals
פסטיבלים ואירועים
פסטיבלים ואירועים
check in
צ'ק אין וכבודה
SERIE A
קבוצות הליגה האיטלקית
English League
קבוצות הליגה האנגלית
קבוצות הליגה הבלגית
Bundesliga
קבוצות הליגה הגרמנית
Dutch league
קבוצות הליגה ההולנדית
LA LIGA
קבוצות הליגה הספרדית
PORTUGAL
קבוצות הליגה הפורטוגלית
French league
קבוצות הליגה הצרפתית
קבוצות ליגות הכדורגל
קולינריה
קזינו
שגרירויות ישראל בעולם
שדות התעופה
שווקים
שופינג
BUS
תחבורה

גלריית תמונות ווידאו

גלו עוד בלונדון
סיור פרטי, ווינסטון צ'רצ'יל
למדו הכל על חייו של וינסטון צ'רצ'יל בסיור פרטי...
סיור ושייט בנהר התמזה
בסיור זה, גלו את הפאר של לונדון על סיפון...
סיטי באס לונדון
סיור באוטובוס-הופ-on-hop-off זה הוא הדרך הנוחה האולטימטיבית לחקור את...
סיור באצטדיון טוטנהאם הוטספר
בואו לסיור באצטדיון טוטנהאם הוטספר בעל קיבולת של 62,000...
סיור באצטדיון סטמפורד ברידג'
החליפו את המושב ביציע ונצלו את ההזדמנות להתקרב יותר...
טיולי קניות בלונדון
בסיור הקניות של חצי יום זה, תקבלו היכרות פנימית...
הארי פוטר בלונדון
שאתם בלונדון היכנסו לעולם של הארי פוטר ב-Warner Bros....
כרטיס לגני קיו לונדון
טבלו את עצמכם במראות ובריחות עוצרי הנשימה של גני...
גני קיו – לונדון
Kew Gardens הוא גן עדן בוטני מהפנט בלונדון, הכולל...
הביג בן בלונדון
ה'ביג בן', מגדל השעון האייקוני בלונדון, הוא סמל להיסטוריה...
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים חמים על מבצעים וחבילות נופש בארץ ובעולם
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.